iloveanime

Alla inlägg under februari 2012

Av areyam asmelash - 8 februari 2012 20:29

hejhej här kommer första anime serien som jag ska vissa upp på bloggen ;P 
hoppas ni gillar den. Den heter Bleach.


 


Av areyam asmelash - 2 februari 2012 21:22

OHAIOGOSAIMAS :D


det var länge sen. Jag har inte kunnat skriva på länge efter som att jag inte har så mycket tid,men jag ska försöka att skriva mer :D lovar ^__^

om 2-r dagar så kommer jag att börja lägga ut lite episoder från några mangan.
1. Bleatch

2. Cardcaptor sakura

3. Ouran high school host club och massa mer :D

hoppas ni gillar det ;)  måste gå nu men jag kanske skriver något lite senare

byebye :D


P.S för er som inte vet vad moshimoshi betyder. Det betyder hej på japanska. och ohaiogosaimas betyder god dag på japanska :D



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! jag heter areyam
i min blogg så kommer jag att skriva mycket om japan,anime,Taiwanska artister och drama och så kommer jag att lära er lite japanska och kinesiska. själv klart kommer jag att skriva om mig själv också ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg. ^^
 SUPER!!!
 sådär
 okej
 konstig
 inte bra alls

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards