iloveanime

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Shugo Chara

Av areyam asmelash - 15 november 2011 22:08


SHUGO CHARA    




 





Amu Hinamori, är en student vid Seiyo Elementary. Vid en första anblick, ser hennes klasskamrater henne som "cool och kryddig" och rykten spekulerar om hennes privatliv. Dock är hennes riktiga personlighet som en mycket blyg tjej som har svårt att visa sin sanna personlighet. En natt, önskar Amu modet att visa sin "riktiga" jag, och nästa morgon hittar hon tre färgglada ägg röd, blå och grön i sin säng. Först är hon rädd, men sedan inser hon att hon måste verkligen ha velat byta. Dessa ägg kläcks i tre Guardian Characters: Ran, Miki, och Su. Guardian Characters stöder Amu i att upptäcka vem hon verkligen är och hjälpa till att uppfylla Amus drömmar. Amus liv blir mycket mer komplicerat när hon kämpar för att hantera sin "riktiga" jag och Seiyo Elementarys Royal Guardians, som rekryterar Amu som Jokern för att söka efter X Ägg, korrumperade former av människors drömmar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av areyam asmelash - 8 februari 2012 20:29

hejhej här kommer första anime serien som jag ska vissa upp på bloggen ;P hoppas ni gillar den. Den heter Bleach.       ...

Av areyam asmelash - 2 februari 2012 21:22


OHAIOGOSAIMAS :D   det var länge sen. Jag har inte kunnat skriva på länge efter som att jag inte har så mycket tid,men jag ska försöka att skriva mer :D lovar ^__^ om 2-r dagar så kommer jag att börja lägga ut lite episoder från några mangan. 1....

Av areyam asmelash - 18 januari 2012 20:58

hejhej gomenesai för att jag inte har läggt in något på länge ^^jag har inte orkat skriva så mycket:P men det ska jag göra nu   detta är vad jag lägger upp idag imorgon så ska jag skriva och lägga upp fortsättningen till den här konsären    ...

Av areyam asmelash - 11 januari 2012 17:26


                                                                 ANGEL BEATS! :D            handling:     Angel Beats! Berättelsen följer huvudperson Otonashi, 
en pojke som förlorat sina minnen av sitt liv efter att dö. Ef...

Presentation


hej! jag heter areyam
i min blogg så kommer jag att skriva mycket om japan,anime,Taiwanska artister och drama och så kommer jag att lära er lite japanska och kinesiska. själv klart kommer jag att skriva om mig själv också ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg. ^^
 SUPER!!!
 sådär
 okej
 konstig
 inte bra alls

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards